Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth 0025107^"
  1. Rebríčku škôl podľa záujmu firiem dominujú technické školy Firmy znižujú nároky na absolventov, rastie počet novoprijatých vysokoškolákov / aut. Tomáš Nejedlý
    Nejedlý Tomáš  . - s. 3-5
    Trend : . 27, Trend špeciál/Október (2017), s.
    trh práce vysoké školy
    článok z periodika
    article

    article

  2. Firmy už z nedostatku ítečkárov panikária Negatívne k tomu prispeli aj veľké a často predražené štátne zákazky v IT, hovorí dekanka fakulty informatiky STU Mária Bieliková / aut. Tomáš Nejedlý
    Nejedlý Tomáš 
    Trend : . Roč. 26, týždeň 23 (9. júna) (2016), s. 32-34
    financovanie školstva vysoké školy Mária Bieliková, prof. Ing., PhD
    článok z periodika
    article

    article

  3. Ajťáci sú #AllforJan. Vyvinuli softvér na kontrolu agrodotácií / aut. Tomáš Nejedlý
    Nejedlý Tomáš 
    Trend.sk . online : 9. 4. 2018
    Hackathon
    https://www.etrend.sk/ekonomika/programatori-su-allforjan-ajtaci-vyvinuli-softver-na-kontrolu-agrodotacii.html
    z elektronických zdrojov
    article

    article

  4. Prečo ženy prenikajú do IT sveta ťažšie / aut. Tomáš Nejedlý
    Nejedlý Tomáš 
    Trend.sk . online : 16. 5. 2018
    https://www.etrend.sk/trend-archiv/rok-2018/cislo-19/zeny-prenikaju-do-it-sveta-tazsie.html
    z elektronických zdrojov
    article

    article

  5. Forenzný analytik: Digitálne stopy robí aj najväčší profík, no je možné ich zakryť / aut. Tomáš Nejedlý
    Nejedlý Tomáš 
    Trend.sk . online : 2. 10. 2018
    https://www.etrend.sk/ekonomika/digitalne-stopy-robi-aj-najvacsi-profik-no-je-mozne-ich-zakryt.html
    z elektronických zdrojov
    article

    article

  6. Aké chyby robíme? Autor bestselleru Ako klameme prednášal v Bratislave / aut. Tomáš Nejedlý
    Nejedlý Tomáš 
    Trend.sk . online : 16. 6. 2018
    https://www.etrend.sk/ekonomika/autor-bestsellerov-ako-klameme-a-ake-drahe-je-zadarmo-prednasal-v-bratislave.html
    z elektronických zdrojov
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.