Search results
- Tools of marketing communication and their impact on the consumer behavior of Generation Z / aut. Matúš Cagala, Dagmar Babčanová
Cagala Matúš ; 064000 Babčanová Dagmar ; 064000
DOKBAT 2023 : . S. 92-105
marketing marketing communication generation Z consumer behaviour
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Probabilistic model of electric vehicle charging demand to distribution network impact analyses / aut. Matej Cenký, Jozef Bendík, Žaneta Eleschová, Anton Beláň, Boris Cintula, Peter Janiga
Cenký Matej ; 032000 Bendík Jozef ; 032000 Eleschová Žaneta ; 032000 Beláň Anton ; 032000 Cintula Boris ; 032000 Janiga Peter ; 032000
EPE 2019 : . S. 53-58
probabilistic model distribution networks consumer behaviour
https://ieeexplore.ieee.org/document/8777973
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka