Search results

Records found: 12  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stu122205^"
  1. Digital communication of wine routes in Slovakia, Czech Republic, Germany and Austria / aut. Lucia Coskun, Marián Zajko
    Coskun Lucia ; 902020  Zajko Marián ; 902020
    Innovation management, entrepreneurship and sustainability (IMES) 2020 . S.70-85
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  2. Prístupy k tvorbe vybraných komunikačných stratégií v prostredí vinárskych podnikov
    Coskun Lucia ; 902020  Zajko Marián ; 902020 (Thesis advisor)
    2020
    902020 ; 25.08.2020 ; ekonómia a manažment ; D-OEM

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=163639
    dizertačná práca
    book

    book

  3. Online PR of small and medium wine companies in Slovak Republic, Czech Republic and Germany / Lucia Coskun, Branislav Mišota, Jozef Chajdiak
    Coskun Lucia ; 902020  Mišota Branislav ; 902023 Chajdiak Jozef ; 902023
    Management and Economics in Manufacturing : . S. 314-321,CD-ROM
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - článok
    article

    article

  4. Possibilities using specific types of production indicators in financial analysis on example of wine and average companies / aut. Jozef Chajdiak, Branislav Mišota, Lucia Coskun
    Chajdiak Jozef ; 902023  Mišota Branislav ; 902023 Coskun Lucia ; 902020
    Finance and the performance of firms in science, education and practice : . 299-310 s, CD ROM
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. Innovative digital communication of small and medium wine companies in Czech republic, Slovakia and Germany / aut. Lucia Coskun, Branislav Mišota, Jozef Chajdiak
    Coskun Lucia ; 902020  Mišota Branislav ; 902023 Chajdiak Jozef ; 902023
    Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability(IMES 2017) . S.113-124, CD ROM
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  6. Innovative digital communication of small and medium wine companies in Czech Republic, Slovakia and Germany / Lucia Coskun, Branislav Mišota, Jozef Chajdiak
    Coskun Lucia  Mišota Branislav Chajdiak Jozef
    Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability(IMES 2017) . S. 113-124
    článok zo zborníka
    (1) - článok
    article

    article

  7. Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany / aut. Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, E Hyránek
    Coskun Lucia ; 902020  Mišota Branislav ; 902023 Čáky Milan Hyránek E.
    Marketing identity 2016: Brands we love - part II. . S.328-338, CD-ROM
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. Konkurencieschopnosť vyjadrená rovnomerným viacrozmerným usporiadaním / aut. Jozef Chajdiak, Lucia Coskun
    Chajdiak Jozef ; 902023  Coskun Lucia ; 902020
    Forum Statisticum Slovacum . Roč.11, č. 5 (2015), s.22-29
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  9. Rozbor súboru vinárskych podnikov pomocou všeobecného lineárneho regresného modelu / aut. Jozef Chajdiak, Lucia Coskun
    Chajdiak Jozef ; R2020  Coskun Lucia ; R2020
    Forum Statisticum Slovacum . Roč. 10, č. 6 (2014), s.54-58
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  10. Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov
    Coskun Lucia ; R2020  Herzka Pavel ; R2020
    Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : . s.47-52
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.