Search results
- Typy a výber marketingových mixov : Diplomová práca
Poliaková Katarína Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
MTF ; . - 64 s 1 CD-ROM
marketingový mix
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Tvorba a využitie propagačnej stratégie = Creating and application of promotional strategy : Diplomová práca
Neštická Andrea Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
MTF ; . - 83 s príl., 1 CD-ROM
reklama propagácia
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrhy pri budovaní a rozvoji image firmy Alfred Kärchner GmbH = The suggestions of the establishment and development of an image of Alfred Kärcher company : Diplomová práca
Vargová Janka Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
MTF ; . - 82 s príl., 1 CD-ROM
firemný imidž marketingová komunikácia
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Marketingové nástroje a manažérstvo kvality v Kontroltech, s.r.o. Dubnica nad Váhom = Marketing tools and quality management KONTROLTECH, Ltd. Dubnica nad Vahom : Diplomová práca
Fúsik Juraj Jedlička Milan (xxx) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2007
MTF ; . - 74 s príl (1 CD-ROM)
marketing kvalita
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
Jedlička Milan ; M190 Lenhardt Ján ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.9-33
marketing informačný systém
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku
Jedlička Milan ; M190 a kol.
1. vyd
Trnava : VIVAEDUCA, 2007 . - 184 s
ISBN 978-80-969827-1-4
manažment konkurencieschopnosť
monografia
(9) - článok - Základné typy koncepcií podľa úrovne ponuky
Jedlička Milan ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.33-41
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Strategický manažment v praxi manažéra
Baran Dušan ; C240 Božek Pavol ; M6000 Cibulka Viliam ; M190 Cook T.M. Černá Ľubica ; M4000 Dolinková Zuzana ; M190 Drahňovský Juraj ; M4000 Gilejeva Tatiana Albertovna Hajnik Bartolomej ; M250 Hatiar Karol ; M4000 Hatiarová Katarína Horňák František ; M4000 Ismagilova Larisa Aleksejevna Jacinto Assuncao Domingos ; M4000 Jahnátek Ľubomír ; M4000 Jedlička Milan ; M190 Kubovič Marek ; M190 Liberko Igor Liberková Lucia Lozenko V.I. Mamojka Mojmír Mihok Jozef Mrvová Ľubica ; M4000 Paulová Iveta ; M300 Rybanský Rudolf ; M4000 Sablik Jozef ; M4000 Sakál Peter ; M4000 Sokolová Miroslava ; M190 Sergejeva Irina Genadjevna Šujanová Jana ; M4000 Výboch Jozef ; M190 Uhrovčíková Petronela ; M190 Závadský Ján
1. vyd
Trnava : Tripsoft, 2007 . - 703 s 1 CD-ROM
ISBN 978-80-89291-04-5
strategický manažment výkonnosť podniku implementácia
monografia
AAB - Scientific monography issued in home editorships
V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
(33) - článokFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 9 1 1 0 - Využívanie štatistických metód pri zvyšovaní úrovne informovanosti podnikového manažmentu
Jedlička Milan ; M190 Urdziková Jana ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.73-89
štatistické metódy podnikový manažment
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
Jedlička Milan ; M190 Molnárová Dagmar ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka