Search results

Records found: 253  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stu32770^"
  1. Typy a výber marketingových mixov : Diplomová práca
    Poliaková Katarína  Jedlička Milan (xxx) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
    MTF ; . - 64 s 1 CD-ROM
    marketingový mix
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Tvorba a využitie propagačnej stratégie = Creating and application of promotional strategy : Diplomová práca
    Neštická Andrea  Jedlička Milan (xxx) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
    MTF ; . - 83 s príl., 1 CD-ROM
    reklama propagácia
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Návrhy pri budovaní a rozvoji image firmy Alfred Kärchner GmbH = The suggestions of the establishment and development of an image of Alfred Kärcher company : Diplomová práca
    Vargová Janka  Jedlička Milan (xxx) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
    MTF ; . - 82 s príl., 1 CD-ROM
    firemný imidž marketingová komunikácia
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Marketingové nástroje a manažérstvo kvality v Kontroltech, s.r.o. Dubnica nad Váhom = Marketing tools and quality management KONTROLTECH, Ltd. Dubnica nad Vahom : Diplomová práca
    Fúsik Juraj  Jedlička Milan (xxx) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2007
    MTF ; . - 74 s príl (1 CD-ROM)
    marketing kvalita
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
    Jedlička Milan ; M190  Lenhardt Ján ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.9-33
    marketing informačný systém
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  6. Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku
    Jedlička Milan ; M190  a kol.
    1. vyd
    Trnava : VIVAEDUCA, 2007 . - 184 s
    ISBN 978-80-969827-1-4
    manažment konkurencieschopnosť
    monografia
    (9) - článok
    book

    book

  7. Základné typy koncepcií podľa úrovne ponuky
    Jedlička Milan ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.33-41
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. Strategický manažment v praxi manažéra
    Baran Dušan ; C240  Božek Pavol ; M6000 Cibulka Viliam ; M190 Cook T.M. Černá Ľubica ; M4000 Dolinková Zuzana ; M190 Drahňovský Juraj ; M4000 Gilejeva Tatiana Albertovna Hajnik Bartolomej ; M250 Hatiar Karol ; M4000 Hatiarová Katarína Horňák František ; M4000 Ismagilova Larisa Aleksejevna Jacinto Assuncao Domingos ; M4000 Jahnátek Ľubomír ; M4000 Jedlička Milan ; M190 Kubovič Marek ; M190 Liberko Igor Liberková Lucia Lozenko V.I. Mamojka Mojmír Mihok Jozef Mrvová Ľubica ; M4000 Paulová Iveta ; M300 Rybanský Rudolf ; M4000 Sablik Jozef ; M4000 Sakál Peter ; M4000 Sokolová Miroslava ; M190 Sergejeva Irina Genadjevna Šujanová Jana ; M4000 Výboch Jozef ; M190 Uhrovčíková Petronela ; M190 Závadský Ján
    1. vyd
    Trnava : Tripsoft, 2007 . - 703 s 1 CD-ROM
    ISBN 978-80-89291-04-5
    strategický manažment výkonnosť podniku implementácia
    monografia
    AAB - Scientific monography issued in home editorships
    V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
    (33) - článok
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF9110
    book

    book

  9. Využívanie štatistických metód pri zvyšovaní úrovne informovanosti podnikového manažmentu
    Jedlička Milan ; M190  Urdziková Jana ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.73-89
    štatistické metódy podnikový manažment
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  10. Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
    Jedlička Milan ; M190  Molnárová Dagmar ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.