Search results
- Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová
Soboň Tomáš Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor)
2009 . - 115 s. prílohy
Dizertačná práca (PhD), STU MTF KIK, 2009
Six Sigma spokojnosť zákazníka úspešnosť firmy
dizertačná prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 1 0 0 - Production facility improvement
Šalgovičová Jarmila ; M4000 Soboň Tomáš
Materials Science and Technology [elektronický zdroj] . Roč. 9, č. 4 (2009), s.25-28
facility improvement production
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Six Sigma vs. other systems of quality improvements
Soboň Tomáš
CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : . s.320-325
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(1) - učebnica
(1) - článok - Six Sigma : nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie
Soboň Tomáš Šalgovičová Jarmila ; M4000
1. vyd
Trnava : VIVAEDUCA, 2009 . - CD-ROM, 126 s
ISBN 978-80-969827-6-9
Six Sigma spokojnosť zákazníkov
monografia
AAB - Scientific monography issued in home editorships
V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
(1) - skriptáFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 1 0 0 0 - Shift from conveyor line to cell line
Soboň Tomáš
International Doctoral Seminar 2008 : . s.235-237
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Hodnotu pridávajúce a hodnotu nepridávajúce činnosti
Soboň Tomáš
Moderné prístupy k manažmentu podniku . s.369-372
článok zo zborníka
(1) - článok - Zmena vo filozofii a prístupoch k manažérstvu kvality
Soboň Tomáš
Nové trendy v manažérstve kvality : . s.151-156
článok zo zborníka
(1) - článok - Základné princípy filozofie Six Sigma
Soboň Tomáš
Multidimenzionálne aspekty kvality Q VI :
článok zo zborníka
(1) - článok - Postavenie a definovanie zákazníka pri filozofii Six Sigma
Soboň Tomáš
Akademická Dubnica 2003 : . s.317-320
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Definovanie požiadaviek zákazníka v súlade s filozofiou Six Sigma. Definition of the customer`s requirements ai accordance with the SIX SIGMA philosophy
Šalgovičová Jarmila ; M4000 Soboň Tomáš
Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Zv. 14 (2003), s.81-85
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu