Search results

Records found: 124  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stu58065^"
  1. Emergentné objekty – Ekologické, generované nábytkové objekty
    Zolnianska Laura ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2024
    FAR ; 13.06.2024 ; umenie ; B-D

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=162173
    bakalárska práca
    book

    book

  2. Interactive history - modulárne informačné prvky pre múzeá
    Malková Linda ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2024
    FAR ; 13.06.2024 ; umenie ; B-D

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=162166
    bakalárska práca
    book

    book

  3. Emergentné objekty – Ekologické, generované nábytkové objekty
    Hagarová Barbora ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2024
    FAR ; 13.06.2024 ; umenie ; B-D

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=162180
    bakalárska práca
    book

    book

  4. Emergentné objekty – Ekologické, generované nábytkové objekty
    Šimurková Stella ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2024
    FAR ; 13.06.2024 ; umenie ; B-D

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=162191
    bakalárska práca
    book

    book

  5. The multidimensional model - an educational and creative tool for designing sustainable reconstructions of urban structures aut. Vladimír Hain, Martin Uhrík, Dušan Kočlík, Roman Hajtmanek, Alexander Kupko
    Hain Vladimír ; 054140  Uhrík Martin ; 052120 Kočlík Dušan ; 055150 Hajtmanek Roman ; 052120 Kupko Alexander ; 052120
    World Transactions on Engineering and Technology Education . Vol. 22, iss. 3 (2024), s. 156-161
    ISSN 14462257

    https://www.scopus.com/inward/record.url?partnerID=HzOxMe3b&eid=2-s2.0-85202697850&origin=inward
    článok z periodika
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    (3) - článok
    unrecognised

    unrecognised

  6. Bratislava Downtown - polyfunkčný objekt na nároží Košickej a Prístavnej ulice
    Daněková Andrea ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2023 Bratislava
    FAR ; 06.06.2023 ; architektúra a urbanizmus ; I-ARCH

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=172513 https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=1755732D0F093F437BA63FEAC795
    diplomová práca
    book

    book

  7. Objektil – interakcia dotykom
    Krnčanová Lucia ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2023 Bratislava
    FAR ; 15.06.2023 ; umenie ; B-D

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=155687 https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C03CB0FBA6588971DC3A25D1B6BF
    bakalárska práca
    book

    book

  8. Objektil – interakcia dotykom
    Kučíková Aneta ; 052120  Uhrík Martin ; 052120 (Thesis advisor)
    2023 Bratislava
    FAR ; 15.06.2023 ; umenie ; B-D

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=155831 https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=F806E6B7D49B8C8B166EFCF8458C
    bakalárska práca
    book

    book

  9. Experimental teaching of computational design tools by intensive workshops / aut. Martin Uhrík, Roman Hajtmanek, Alexander Kupko
    Uhrík Martin ; 052120  Hajtmanek Roman ; 052120 Kupko Alexander ; 052120
    Global journal of engineering education . Vol. 25, iss. 3 (2023), s. 183-188
    ISSN 1328-3154

    Architectural education * block teaching * computational design * modernism * workshop
    https://www.scopus.com/inward/record.url?partnerID=HzOxMe3b&eid=2-s2.0-85176790495&origin=inward
    článok z periodika
    ADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    unrecognised

    unrecognised

  10. Post-priestory architektonického myslenia / aut. Martin Uhrík
    Uhrík Martin ; 052120 
    Je ešte čo interpretovať? . S. 245-251
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.