Search results

Records found: 66  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus12890^"
  1. Návrh implementácie systému manažérstva reklamácií ako súčasť systému manažérstva kvality vo Wertheim, s.r.o., Dunajská Streda
    Modrovská Monika  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    MTF ;
    Engineering of Production Quality customer satisfaction customer quality management system spokojnosť zákazníkov systém manažérstva kvality reklamácia zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90570
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Riešenie problémov pomocou Six Sigma v Johnson Controls Námestovo
    Bugajová Zuzana ; J  Janiga Ivan (Thesis advisor) ; J0080
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises controlling measuring metóda Six Sigma meranie spokojnosť zákazníkov
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=86370
    diplomová práca
    book

    book

  3. Service sharing among IMS domains
    Kováčik Tomáš ; I100  Kotuliak Ivan ; I100
    CompSysTech´11, Proceedings of the 12th International Conference on Computer Systems and Technologies Vienna, Austria, June 16-17, 2011 . s.435-441
    IMS zdieľanie služieb spokojnosť zákazníkov doručovanie služieb
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  4. Prieskum spokojnosti interných zákazníkov
    Majling Juraj ; J  Budiský Roman (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2011
    výrobné systémy a manažérstvo kvality meranie spokojnosti spokojnosť zákazníkov Production Engineering and Quality Management
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74002
    bakalárska práca
    book

    book

  5. Uplatnenie metódy plánovania experimentov v manažérstve kvality
    Kučerová Marta ; M4000 
    1. vyd.
    Trnava : AlumniPress, 2010 . - 92 s
    ISBN 978-80-8096-112-1
    manažérstvo kvality plánovanie experimentov spokojnosť zákazníkov
    http://www.mtf.stuba.sk
    monografia
    AAB - Scientific monography issued in home editorships
    V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
    (2) - skriptá
    (2) - učebnica
    (1) - xxx
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0200
    book

    book

  6. Vypracovanie projektu monitoringu spokojnosti zákazníkov v spoločnosti SES, a.s. Tlmače = Development of monitoring of customer satisfaction in company SES, a.s. Tlmače : Diplomová práca
    Tarišková Lucia  Mĺkva Miroslava (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 77 s príl., 1 CD-ROM
    spokojnosť zákazníkov
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  7. Vypracovanie projektu monitoringu spokojnosti zákazníkov v spoločnosti EURO-VAT, spol. s r.o. Alekšince = Project monitoring of customer satisfaction in the Euro-VAT, Ltd. Alekšince : Diplomová práca
    Čúzyová Mária  Mĺkva Miroslava (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 76 s príl., 1 CD-ROM
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov monitoring spokojnosti
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  8. Vypracovanie projektu aplikácie manažérstva reklamácií v TRENS, a.s. Trenčín = Developing a project of the complaints management application at TRENS, a.s. Trenčín : Diplomová práca
    Baginová Veronika  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 76 s príl (1 CD-ROM)
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  9. Návrh projektu aplikácie manažérstva reklamácií vo firme JAMP Svorada s.r.o. = Application of project of applying of complaint management in company JAMP Svorada s.r.o. : Diplomová práca
    Dubčák Matej  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 68 s príl., 1 CD-ROM
    firemná kultúra spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  10. Vypracovanie projektu monitorovania spokojnosti zákazníkov v organizácii ArcelorMittal Gonvarri SSC Slovakia, s.r.o. = Development the project of monitoring customer's satisfaction in company ArcelorMittal Gonvarri SSC Slovakia, Ltd. : Diplomová práca
    Šebestová Monika  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 73 s príl (1 CD-ROM)
    spokojnosť zákazníkov
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.