Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus15905^"
  1. Always making progress : The fundamentals of continuous improvement for the process industry / aut. Ian Madden
    Madden Ian 
    NY (USA) Routledge 2022 . - 230 s.
    ISBN 978-1-032-15559-3
    obchodná analýza operačné riadenie firemná stratégia komunikačná stratégia konkurenčná stratégia
    monografia
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0100
    book

    book

  2. Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch
    Coskun Lucia ; R2020  Herzka Pavel ; R2020 Tomlain Juraj ; R2020
    MANEKO Manažment a ekonomika podniku . Roč. 4, č. 1 (2012), s.34-43
    marketing Communication Public relations-podniky priemyselné komunikačná stratégia
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  3. Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Uplatňovanie vybraných nástrojov komunikačnejj politiky (PR) v slovenských firmách. (Applying Specific Means of Comunication Policy (Public Relations) in Slovak Firms) [CD-ROM] : Bakalárska práca
    Trgiňa Marian ; J120  Hekelová Edita (xxx) ; J120
    1.vyd.
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2007 . - 41 s
    marketing komunikačná politika reklama komunikačná stratégia Comunication Policy Advertisement Comunication Strategy
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  5. Niektoré pravidlá zlepšovania kvality komunikačnej stratégie pre globálny trh a priamy marketing. Some rules of the communication strategy quality improvement for global market and direct marketing
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 13 (2002), s.87-92
    komunikačná stratégia marketing
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.