Search results

Records found: 24  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus22105^"
  1. Kedy a ako reklamovať kvalitu nehnuteľnosti?
    Briatka Peter ; 010270  Olšová Jana ; 010270
    Buildustry . Roč. 1, č. 2 (2017), CD-ROM, s. 9-10
    kvalita porucha reklamácia nehnuteľnosť stavba práce quality fails claim real estate building works
    článok z periodika
    BDF - Scientific works in others home magazines
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  2. Reklamácie tovaru a diela
    Briatka Peter ; 010270  Ďubek Marek ; 010270
    Buildustry . Roč. 1, č. 1 (2017), CD-ROM, s. 10-12
    reklamácia tovar stavba znalec complaint goods works expert
    článok z periodika
    BDF - Scientific works in others home magazines
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  3. Aplikácia metódy Global 8D pri riešení problému so sedačkami do auta
    Prítrská Veronika ; M  Kučerová Marta (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2014
    MTF ; 05.06.2014 ; 183 . - 68s CD
    Engineering of Production Quality continuous improvement automotive reklamácia neustále zlepšovanie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=99045
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Návrh opatrení na zlepšovanie kvality produktov vo vybranej spoločnosti
    Holovič Adrián ; M  Paulová Iveta (Thesis advisor) ; M5000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2014
    MTF ; 23.06.2014 ; 171 . - 56s CD
    kvalita produkcie Production Quality customer quality claims zákazník kvalita nástroje manažérstva kvality reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87501
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Návrh implementácie systému manažérstva reklamácií ako súčasť systému manažérstva kvality vo Wertheim, s.r.o., Dunajská Streda
    Modrovská Monika  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    MTF ;
    Engineering of Production Quality customer satisfaction customer quality management system spokojnosť zákazníkov systém manažérstva kvality reklamácia zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90570
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  6. Zlepšenie úrovne manažérstva reklamácií
    Majáková Monika  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    MTF ;
    Engineering of Production Quality manažérstvo kvality reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90350
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  7. Analýza reklamácií studeno komorového odlievania odliatkov v spoločnosti SAMKANG DIECASTING SLOVAKIA s.r.o.
    Karlíková Ivana  Pokusová Marcela (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises defect quality chyba reklamácia kvalita
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85279
    diplomová práca
    book

    book

  8. Znižovanie interných reklamácií vo firme HUHN PressTech s.r.o.
    Vrabec Michal ; J  Součková Ingrid (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management customer quality reklamácia kvalita zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74299
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  9. Riešenie reklamácií podľa koncepcie ISO 9001 v organizácií
    Brachtír Miroslav ; J  Tekulová Zuzana (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management monitoring monitoring claim kontrola reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95320
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  10. Návrh zlepšenia procesu vybavovania reklamácií vo vybranom priemyselnom podniku
    Hlavatovičová Stanislava ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 69s CD ROM
    inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=80028
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.