Search results
- Modeling of the contact center agent‘s work / aut. Erik Chromý, Matej Kavacký
Chromý Erik ; 037000 Kavacký Matej ; 037000
International Journal of Advances in Telecommunications, Electrotechnics, Signals and Systems . Vol. 5, No. 3 (2016), s. 129-132
Call server Erlang C quality of service
http://www.ijates.org/index.php/ijates/article/view/174/123
článok z periodika
ADE - Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Návrh sieťovej architektúry XML aplikácie pre IP Touch
Sabo Rastislav ; E Kotuliaková Kvetoslava ; E070 Polec Jaroslav ; E070
EE časopis pre elektrotechniku, elektroenergetiku, informačné a komunikačné technológie . Roč. 15, mimoriadne č (2009), s.151-155
XML OmniPCX Office Call server precentation server IP terminál
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu