Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus30558^"
  1. Využitie IKT v odbornej príprave žiakov
    Turňová Martina  Bilčík Alexander (Thesis advisor) ; M220
    Trnava : STU v Bratislave MTF LEKA, 2012
    MTF ; . - 76s CD ROM
    computer literacy e-learning počítačová gramotnosť učiteľstvo technických profesijných predmetov Teaching Specific Engineering Subjects
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=92974
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. E-learning v technických odborných predmetoch : Dizertačná práca
    Kvasnica Ondrej ; M7000  Hrmo Roman (Thesis advisor) ; M220
    Trnava : STU v Bratislave MTF UIPH, 2011 . - 89 s., autoreferát, CD-ROM
    e-learning computer literacy počítačová gramotnosť pedagogický výskum
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=63826
    dizertačná práca
    DAI - Qualificational works (thesis, habilitation, atestation...)
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Využitie IKT vo vyučovaní odborných technických predmetov na SOŠ : Diplomová práca
    Repáň Jaroslav  Rusková Dagmar (Thesis advisor) ; M330
    Trnava : STU v Bratislave MTF UIPH, 2011
    MTF ; . - 68 s., CD-ROM
    computer literacy odborné predmety IKT učiteľstvo technických profesijných predmetov Teaching Specific Engineering Subjects
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=68212
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Importance of computer literacy for e-learning education
    Kvasnica Ondrej ; M7000  Hrmo Roman ; M220
    Proceedings of the Joint International IGIP-SEFI :
    computer literacy e-learning
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.