Search results

  1. Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky Global 8D v organizácii
    Lovíšek Ľubomír ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    Engineering of Production Quality implementation quality implementácia nezhoda kvalita reklamácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85484
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Zlepšenie manažérstva reklamácií v spoločnosti Sensus Slovensko a.s.
    Rezeta Ľuboš ; M  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2013 . - 76s CD
    Engineering of Production Quality reklamácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90688
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky G8D v organizácii
    Geschwandtner Richard ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    Engineering of Production Quality metódy manažérstva kvality reklamácie automobilový priemysel
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90671
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií
    Šalgovičová Jarmila ; M4000  Urdziková Jana ; M4000 Bílý Matej (rec.) Rybanský Rudolf (rec.) ; M4000 Matúš Jozef (rec.)
    1. vyd.
    Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2012 . - 139 s
    ISBN 978-80-227-3732-6
    spotrebiteľ-ochrana reklamácie
    https://sweb.mtf.stuba.sk/obsahy/ochrana_spotrebitela_v_manazerstve_reklamacii_12
    učebnica
    ACB - Academic school-books issued in home editorship
    (3) - článok
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF5100
    Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

    book

  5. Návrh na zlepšenie systému riešenia reklamácií na chyby dodávateľov v priemyselnom podniku
    Pajtinka Anton  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 59s CD ROM
    quality reklamácie kvalita podnik kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58042
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  6. Implementácia metodiky Global 8D ako nástroj kvality pre štruktúrované riešenia problémov v Gefco Slovakia s.r.o.
    Balážová Elena 2010  Marton Michal (Thesis advisor) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 84s CD ROM
    inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality claims quality neustále zlepšovanie reklamácie riešenie problémov kvalita
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=80083
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  7. Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Emerson, a.s. : Bakalárska práca
    Micov Ľubomír  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 48 s., CD-ROM
    reklamácie kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57623
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  8. Návrh využitia vybraných metód a nástrojov zlepšovania manažérstva kvality pri riešení nezhôd zistených zákazníkom (reklamácie)
    Banáš Daniel  Mĺkva Miroslava (Thesis advisor) ; M4000
    STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    reklamácie quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76929
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  9. Návrh projektu aplikácie manažérstva reklamácií vo firme JAMP Svorada s.r.o. = Application of project of applying of complaint management in company JAMP Svorada s.r.o. : Diplomová práca
    Dubčák Matej  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 68 s príl., 1 CD-ROM
    firemná kultúra spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  10. Vypracovanie projektu aplikácie manažérstva reklamácií v TRENS, a.s. Trenčín = Developing a project of the complaints management application at TRENS, a.s. Trenčín : Diplomová práca
    Baginová Veronika  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 76 s príl (1 CD-ROM)
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book