Search results
- Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky G8D v organizácii
Geschwandtner Richard ; M Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
Engineering of Production Quality metódy manažérstva kvality reklamácie automobilový priemysel
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90671
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Zlepšenie manažérstva reklamácií v spoločnosti Sensus Slovensko a.s.
Rezeta Ľuboš ; M Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2013 . - 76s CD
Engineering of Production Quality reklamácie
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90688
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky Global 8D v organizácii
Lovíšek Ľubomír ; M Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
Engineering of Production Quality implementation quality implementácia nezhoda kvalita reklamácie
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85484
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Implementácia metodiky Global 8D ako nástroj kvality pre štruktúrované riešenia problémov v Gefco Slovakia s.r.o.
Balážová Elena 2010 Marton Michal (Thesis advisor) ; M190
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
MTF ; . - 84s CD ROM
inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality claims quality neustále zlepšovanie reklamácie riešenie problémov kvalita
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=80083
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií
Šalgovičová Jarmila ; M4000 Urdziková Jana ; M4000 Bílý Matej (rec.) Rybanský Rudolf (rec.) ; M4000 Matúš Jozef (rec.)
1. vyd.
Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2012 . - 139 s
ISBN 978-80-227-3732-6
spotrebiteľ-ochrana reklamácie
https://sweb.mtf.stuba.sk/obsahy/ochrana_spotrebitela_v_manazerstve_reklamacii_12
učebnica
ACB - Academic school-books issued in home editorship
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
(3) - článokFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 5 1 0 0 - Návrh na zlepšenie systému riešenia reklamácií na chyby dodávateľov v priemyselnom podniku
Pajtinka Anton Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
MTF ; . - 59s CD ROM
quality reklamácie kvalita podnik kvalita produkcie Production Quality
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58042
bakalárska prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Emerson, a.s. : Bakalárska práca
Micov Ľubomír Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
MTF ; . - 48 s., CD-ROM
reklamácie kvalita produkcie Production Quality
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57623
bakalárska prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrh využitia vybraných metód a nástrojov zlepšovania manažérstva kvality pri riešení nezhôd zistených zákazníkom (reklamácie)
Banáš Daniel Mĺkva Miroslava (Thesis advisor) ; M4000
STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
MTF ;
reklamácie quality
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76929
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Návrh projektu aplikácie manažérstva reklamácií vo firme JAMP Svorada s.r.o. = Application of project of applying of complaint management in company JAMP Svorada s.r.o. : Diplomová práca
Dubčák Matej Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
MTF ; . - 68 s príl., 1 CD-ROM
firemná kultúra spokojnosť zákazníkov reklamácie
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1 - Vypracovanie projektu aplikácie manažérstva reklamácií v TRENS, a.s. Trenčín = Developing a project of the complaints management application at TRENS, a.s. Trenčín : Diplomová práca
Baginová Veronika Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
MTF ; . - 76 s príl (1 CD-ROM)
manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov reklamácie
diplomová prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 1