Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus7869^"
  1. Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky G8D v organizácii
    Geschwandtner Richard ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    Engineering of Production Quality metódy manažérstva kvality reklamácie automobilový priemysel
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90671
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Zlepšenie manažérstva reklamácií v spoločnosti Sensus Slovensko a.s.
    Rezeta Ľuboš ; M  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2013 . - 76s CD
    Engineering of Production Quality reklamácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90688
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky Global 8D v organizácii
    Lovíšek Ľubomír ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    Engineering of Production Quality implementation quality implementácia nezhoda kvalita reklamácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85484
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Implementácia metodiky Global 8D ako nástroj kvality pre štruktúrované riešenia problémov v Gefco Slovakia s.r.o.
    Balážová Elena 2010  Marton Michal (Thesis advisor) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 84s CD ROM
    inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality claims quality neustále zlepšovanie reklamácie riešenie problémov kvalita
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=80083
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií
    Šalgovičová Jarmila ; M4000  Urdziková Jana ; M4000 Bílý Matej (rec.) Rybanský Rudolf (rec.) ; M4000 Matúš Jozef (rec.)
    1. vyd.
    Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2012 . - 139 s
    ISBN 978-80-227-3732-6
    spotrebiteľ-ochrana reklamácie
    https://sweb.mtf.stuba.sk/obsahy/ochrana_spotrebitela_v_manazerstve_reklamacii_12
    učebnica
    ACB - Academic school-books issued in home editorship
    P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    (3) - článok
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF5100
    Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

    book

  6. Návrh na zlepšenie systému riešenia reklamácií na chyby dodávateľov v priemyselnom podniku
    Pajtinka Anton  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 59s CD ROM
    quality reklamácie kvalita podnik kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58042
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  7. Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Emerson, a.s. : Bakalárska práca
    Micov Ľubomír  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 48 s., CD-ROM
    reklamácie kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57623
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  8. Návrh využitia vybraných metód a nástrojov zlepšovania manažérstva kvality pri riešení nezhôd zistených zákazníkom (reklamácie)
    Banáš Daniel  Mĺkva Miroslava (Thesis advisor) ; M4000
    STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    reklamácie quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76929
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  9. Návrh projektu aplikácie manažérstva reklamácií vo firme JAMP Svorada s.r.o. = Application of project of applying of complaint management in company JAMP Svorada s.r.o. : Diplomová práca
    Dubčák Matej  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 68 s príl., 1 CD-ROM
    firemná kultúra spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  10. Vypracovanie projektu aplikácie manažérstva reklamácií v TRENS, a.s. Trenčín = Developing a project of the complaints management application at TRENS, a.s. Trenčín : Diplomová práca
    Baginová Veronika  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 76 s príl (1 CD-ROM)
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.