Search results

Records found: 499  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus8434^"
  1. Propagačné videoklipy SvF o bakalárskych študijných programoch
    Bisták Andrej ; 010270 
    Spektrum : . Roč. 27, č. 7-8 (2021), s. 42-43
    propagácia video marketing bakalárske štúdium priemysel 4.0
    https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2021-2022/07-08.pdf
    článok z periodika
    GII - Several publications and documents, which are not in any previous category
    I3 - Iný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  2. Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy / aut. Eva Hanuláková, a kol
    Hanuláková Eva  a kol.
    1. vyd.
    Bratislava Wolters Kluwer 2021 . - 363 s.
    ISBN 978-80-571-0438-4
    marketing
    učebnica
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0010
    Marketing

    book

  3. Vplyv udržateľnej právnej stratégie na tvorbu udržateľnej marketingovej stratégie v priemyselných podnikoch / aut. Martin Császár, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Császár Martin ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000 Sakál Peter ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 16, č. 1 (2020), s. 4-11
    udržateľná právna stratégia stratégia výhra - výhra marketing manažment
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  4. Tohle je marketing! / aut. Seth Godin
    Godin Seth 
    1. vyd.
    Praha Grada 2020 . - 206 s.
    ISBN 978-80-271-2567-8
    marketing
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0010
    Tohle je marketing!

    book

  5. Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore / aut. Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina
    Koman Gabriel  Holubčík Martin Kubina Milan
    Žilina EDIS 2020 . - 200 s.
    ISBN 978-80-554-1702-8
    marketing prezentácia
    učebnica
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0010
    book

    book

  6. Manažment zdrojov a marketing v umení a kreatívnom priemysle / aut. Branislav Jelenčík
    Jelenčík Branislav ; 059190  Vinárčiková Jana ; 055150 (rec.) Siváček Miroslav (rec.) Maniková Jana (rec.)
    1. vydanie
    Bratislava : Spektrum STU, 2020 . - 282 s. [13,3 AH] 140 ks
    ISBN 978-80-227-5063-9
    manažment marketing projektové riadenie riadenie projektov umenie kreatívny priemysel
    učebnica
    ACB - Academic school-books issued in home editorship
    P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    FAR18110
    book

    book

  7. Strategija ustojčivogo razvitija na promyšlennych predprijatijach kak sistemnaja osnova formirovanija ustojčivoj marketingovoj strategii / aut. Martin Császár, Peter Sakál, Jaromíra Vaňová
    Császár Martin ; 064000  Sakál Peter ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000
    Problemy funkcionirovanija i razvitija territoriaľnych sociaľno-ekonomičeskich sistem : . S. 1-9
    marketing management sustainable law strategy
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. Využitie ohraničenia staveniska vo verejnom priestranstve
    Bisták Andrej ; 010270  Kanková Katarína Horváth Slavomír Antošová Naďa ; 010270
    Eurostav : . Roč. 25, č. 10 (2019), s. 30-32
    marketing komunikácia technológia stavieb výstavba oplotenie
    článok z periodika
    BDF - Scientific works in others home magazines
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  9. Marketingová komunikácia aj na stavenisku - prečo nie?
    Bisták Andrej ; 010270  Antošová Naďa ; 010270
    Spektrum : . Roč. 25, č. 1 (2019), s. 23
    marketing komunikácia technológia stavieb výstavba
    https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2019-2020/01.pdf
    článok z periodika
    GII - Several publications and documents, which are not in any previous category
    GLOB - záznamy, ktoré neprešli globalkami
    article

    article

  10. New paradigms for education and marketing - Virtual and mixed reality / aut. Erik Kučera, Oto Haffner, Roman Leskovský, Peter Drahoš
    Kučera Erik ; 030400  Haffner Oto ; 030400 Leskovský Roman ; 030400 Drahoš Peter ; 030400
    QUAERE 2018 : . CD-ROM, S. 85-93
    unity engine virtual reality mixed reality eLearning Microsoft HoloLens Mechatronics marketing
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article