Search results
- Formovanie marketingovej stratégie. Forming of marketing strategy
Jedlička Milan ; M190
Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 22 (2007), s.61-66
marketingová stratégia trhová ekonomika marketingový mix
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Marketingová stratégia podniku
Jedlička Milan ; M190
Strategický manažment v praxi manažéra . s.169-192
marketingová stratégia
kapitola(článok) z dokumentu - Nové trendy pri tvorbe marketingových koncepcií. New trends in creating marketing conceptions
Jedlička Milan ; M190
Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 23 (2007), s.39-47
marketing produkty dopyt Ponuka
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Marketing a jeho využívanie pri zvyšovaní konkurencieschopnosti slovenských podnikov
Jedlička Milan ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.171-176
marketing
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Základné typy koncepcií podľa úrovne ponuky
Jedlička Milan ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.33-41
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Marketing a manažérstvo kvality
Jedlička Milan ; M190 Šalgovičová Jarmila ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.89-118
marketing manažérstvo kvality
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Kontroling ako podpora marketingového manažmentu
Jedlička Milan ; M190 Bestvinová Viera ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.150-171
kontroling
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
Jedlička Milan ; M190 Lenhardt Ján ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.9-33
marketing informačný systém
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Využívanie štatistických metód pri zvyšovaní úrovne informovanosti podnikového manažmentu
Jedlička Milan ; M190 Urdziková Jana ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.73-89
štatistické metódy podnikový manažment
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
Jedlička Milan ; M190 Molnárová Dagmar ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka