Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_auth stu99225 xcla^"
  1. Marketing audit as a tool for increasing of marketing process efficiency in industrial company
    Vaňa Kamil ; M4000  Černá Ľubica ; M4000
    Sovremennaja nalogovaja sistema: sostojanije, problemy i perspektivy razvitija. Vypusk 7 : . s.309-314
    marketing audit industrial companies
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - článok
    article

    article

  2. The marketing audit as a method of the evaluation of the marketing plan
    Vaňa Kamil ; M4000  Černá Ľubica ; M4000
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 20, Special Number (2012), s.131-136
    marketing audit marketing plan
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    (1) - článok
    article

    article

  3. Možnosti efektívnej marketingovej komunikácie v podmienkach dnešného trhu
    Vaňa Kamil ; M4000 
    Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : . s.199-206
    marketingová komunikácia stratégia
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - monografia
    article

    article

  4. New ways in the marketing communication
    Černá Ľubica ; M4000  Vaňa Kamil ; M4000
    Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium 2011 : . s.1669-1670
    marketing communication
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. New ways of marketing communication
    Vaňa Kamil ; M4000 
    Sociaľnyje nauky i praktiki v XXI veke: iz opyta molodežnych issledovanij (riski i vyzovy sovremennosti) : . s.258-261
    marketing communication
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - článok
    article

    article

  6. Hospodárska kríza je obdobie hľadania nových foriem marketingovej komunikácie
    Vaňa Kamil ; M4000  Černá Ľubica ; M4000
    Aktuálne otázky ekonomických a humanitných vied ´10. Actual Questions of Economic and Human Sciences ´10 : . s.411-416
    marketingová komunikácia hospodárska kríza
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  7. Marketing z pohľadu meniacich sa sociálno ekonomických podmienok
    Vaňa Kamil ; M4000  Černá Ľubica ; M4000
    Nová ekonomika, nové přístupy? : . s.[5]
    marketing marketingová komunikácia
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. Moving board - new way of marketing communication
    Vaňa Kamil ; M4000  Černá Ľubica ; M4000
    Materials Science and Technology [elektronický zdroj] . Roč. 11, č. 1 (2011), s.35-39
    moving board marketing communication
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  9. Netradičné formy marketingovej komunikácie
    Vaňa Kamil ; M4000 
    Generácia Y vstupuje na trh práce : . s.82-87
    marketingová komunikácia
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  10. Non-formal education, its essence and place in the modern education
    Černá Ľubica ; M4000  Vaňa Kamil ; M4000
    Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : . s.203-207
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.