Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_auth stus12180 xcla^"
  1. What is relationship marketing and how to use it to connect with your customers / aut. Veronika Johanesová, Jaromíra Vaňová
    Johanesová Veronika ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 28, no. 46 (2020), s. 29-35
    relationship marketing CRM customer relationship
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  2. Súčasný stav CRM v priemyselných podnikoch na Slovensku
    Jakábová Martina ; M4000 
    Theory of management 5 : . s.112-116
    CRM podniky priemyselné
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (2) - článok
    article

    article

  3. Metódy hodnotenia úspešnosti CRM systémov v podnikoch
    Mišák Peter ; M190  Šujanová Jana ; M4000
    Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod . Roč. 5, č. 1 (2010), s.8-17
    CRM hodnotenie úspešnosti
    článok z periodika
    BDF - Scientific works in others home magazines
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  4. CRM systémy ako podpora manažmentu vzťahov so zákazníkmi
    Vičíková Jaroslava ; M190  Szabó Peter ; M8700 Czifra Juraj ; M360
    Periodica Academica . Roč. V, č. 2 (2010), s.299-303
    CRM manažment riadenia vzťahov
    článok z periodika
    ADE - Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  5. Selected aspects of Customer Relationship Management
    Kajanová Jana ; R2020 
    Customer Relationship Management´08 : . s.65-69
    CRM
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  6. Uplatnenie CRM - riadenie vzťahov so zákazníkmi. Application of customer relationship management (CRM)
    Šrubařová Ružena ; M300  Kučerová Marta ; M4000
    Vedecké práce Materiálovotechnologickej fakulty Slovenskej technickej univerzity v Bratislave so sídlom v Trnave. Research Papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava : . s.149-154
    CRM zákazník
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.