Search results

  1. Návrh opatrení na zlepšovanie kvality produktov vo vybranej spoločnosti
    Holovič Adrián ; M  Paulová Iveta (Thesis advisor) ; M5000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2014
    MTF ; Date of acceptation : 23.06.2014 ; Degree program : 171 . - 56s CD
    kvalita produkcie Production Quality customer quality claims zákazník kvalita nástroje manažérstva kvality reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87501
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Návrh opatrení na využitie nových trendov marketingovej komunikácie v PCA Slovakia, s.r.o.
    Táčovská Viera ; M  Babčanová Dagmar (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Date of acceptation : 25.06.2014 ; Degree program : 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management product customer marketing communication marketing zákazník marketingová komunikácia produkt
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=112600
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Analýza a návrhy riešení v oblasti odmeňovania obchodných zástupcov
    Melovský Miroslav ; J  Svátek Michal (Thesis advisor) ; J110
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    SJF ; Date of acceptation : 16.06.2014 ; Degree program : 643
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management motivation customer motivácia zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90309
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  4. Návrh opatrení na zefektívnenie systému CRM v podniku Považská cementáreň, a.s.
    Pavlačka Jakub ; M  Vajcík Vladimír (Thesis advisor)
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    priemyselné manažérstvo Industrial Management customer zákazník dotazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=89119
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Zvyšovanie efektívnosti využívania materiálovej databázy IMDS v organizácii
    Virágová Lenka ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    kvalita produkcie Production Quality customer systém manažérstva kvality zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=96038
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  6. Znižovanie interných reklamácií vo firme HUHN PressTech s.r.o.
    Vrabec Michal ; J  Součková Ingrid (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management customer quality reklamácia kvalita zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74299
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  7. Uplatňovanie manažérstva reklamácií v organizácii
    Polačková Jana ; M  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 61s CD ROM
    kvalita produkcie Production Quality customer quality management system zákazník reklamácia systém manažérstva kvality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66418
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  8. Štúdia súčasných technológií prístupu na Internet na Slovensku
    Čierťažský Peter ; E  Farkaš Peter (Thesis advisor) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2012 . - 70 s
    customer ceny zákazník Telecommunications
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=56462
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    FEI0001
    book

    book

  9. Využitie CRM v telekomunikačnom prostredí
    Divičanová Monika ; E  Medvecký Martin (Thesis advisor) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2011 . - 26 s
    zákazník služby CRM vzťahy customer relationship Telekomunikácie Telecommunications
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57032
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    FEI0001
    book

    book

  10. Návrh opatrení pre zlepšovanie manažérstva reklamácií v spoločnosti ZF SACHS Slovakia, a. s. : Bakalárska práca
    Pikusová Silvia  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 60 s., CD-ROM
    customer quality kvalita reklamácia zákazník kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=62299
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book