Search results
- Cyklická ekonomika a zákaznícka hodnotová ponuka / aut. Ľubomír Matejov, Jaromíra Vaňová
Matejov Ľubomír ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000
Výkonnosť podniku . Roč. 8, č. 1 (2018), s. 54-62
lineárna ekonomika cyklická ekonomika zákazník
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books - Analýza súčasného stavu integrovanej marketingovej komunikácie v podmienkach podnikateľskej praxe na Slovensku / aut. Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
Šalgovičová Jarmila Prajová Vanesa ; 064000
Inovácie v ochrane spotrebiteľa : . CD-ROM, S. 62-62
komunikácia zákazník
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences - Postavenie zákazníka vo vzťahu k podnikateľskému subjektu
Urdziková Jana ; M4000 Šalgovičová Jarmila ; M4000
Management, Economics and Business Development in European Conditions : . s.V./96-V.104
zákazník podnikateľský subjekt
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
(2) - článok - Význam projektového riadenia v manažmente vzťahov so zákazníkmi v čase krízy
Mišák Peter ; M190
Projektový manažment a jeho ďalší rozvoj : . s.62-65
projektové riadenie zákazník
článok zo zborníka
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
(2) - článok - Manažérstvo reklamácií a komunikácia s nespokojným zákazníkom. Management of Complaints and Communication with Unsatisfied Customers
Šalgovičová Jarmila ; M4000 Urdziková Jana ; M4000
Acta oeconomica No 24 : . s.18-25
manažérstvo reklamácií komunikácia zákazník
článok zo zborníka
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) - V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
Urdziková Jana ; M4000 Šalgovičová Jarmila ; M4000
Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management . Roč. II, č. 3 (2008), s.56-61
zákazník organizácia reklamácia
článok z periodika
ADE - Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books - Changes leading to an increase in enterprise competitiveness
Urdziková Jana ; M4000 Molnárová Dagmar ; M190
Management, Economics and Business Development in the new European Conditions :
konkurencieschopnosť zákazník
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
(1) - článok - Maloobchodná značka "Jednota - dobrá cena" a jej poslanie pri získavaní verného zákazníka
Nagyová Ľudmila Molnárová Dagmar ; M190
Marketing a komunikace . Roč. 8, č. 4 (2002), s.21-24
maloobchod zákazník
článok z periodika
BDE - Scientific works in othes foreign magazines - Zákazník a jeho ovplyvňovanie a hodnotenie v marketingovom komunikačnom procese. Influence at customer and customer evaluation in marketing communication process
Jedlička Milan ; M190
JAKOST 2002. QUALITY 2002 : . s.C7-C11
marketing zákazník
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences - Selekcia dodávateľov ako dôležitá súčasť procesu nakupovania. Selection of suppliers as an important part of the purchasing process
Nováková Renáta ; M300
Akademická Dubnica 2002 : . s.327-329
dodávatelia nakupovanie zákazník
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences