Search results

  1. Cyklická ekonomika a zákaznícka hodnotová ponuka / aut. Ľubomír Matejov, Jaromíra Vaňová
    Matejov Ľubomír ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000
    Výkonnosť podniku . Roč. 8, č. 1 (2018), s. 54-62
    lineárna ekonomika cyklická ekonomika zákazník
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    article

    article

  2. Analýza súčasného stavu integrovanej marketingovej komunikácie v podmienkach podnikateľskej praxe na Slovensku / aut. Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
    Šalgovičová Jarmila  Prajová Vanesa ; 064000
    Inovácie v ochrane spotrebiteľa : . CD-ROM, S. 62-62
    komunikácia zákazník
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    article

    article

  3. Postavenie zákazníka vo vzťahu k podnikateľskému subjektu
    Urdziková Jana ; M4000  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Management, Economics and Business Development in European Conditions : . s.V./96-V.104
    zákazník podnikateľský subjekt
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    (2) - článok
    article

    article

  4. Význam projektového riadenia v manažmente vzťahov so zákazníkmi v čase krízy
    Mišák Peter ; M190 
    Projektový manažment a jeho ďalší rozvoj : . s.62-65
    projektové riadenie zákazník
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    (2) - článok
    article

    article

  5. Manažérstvo reklamácií a komunikácia s nespokojným zákazníkom. Management of Complaints and Communication with Unsatisfied Customers
    Šalgovičová Jarmila ; M4000  Urdziková Jana ; M4000
    Acta oeconomica No 24 : . s.18-25
    manažérstvo reklamácií komunikácia zákazník
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    article

    article

  6. V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
    Urdziková Jana ; M4000  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management . Roč. II, č. 3 (2008), s.56-61
    zákazník organizácia reklamácia
    článok z periodika
    ADE - Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    article

    article

  7. Changes leading to an increase in enterprise competitiveness
    Urdziková Jana ; M4000  Molnárová Dagmar ; M190
    Management, Economics and Business Development in the new European Conditions :
    konkurencieschopnosť zákazník
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    (1) - článok
    article

    article

  8. Maloobchodná značka "Jednota - dobrá cena" a jej poslanie pri získavaní verného zákazníka
    Nagyová Ľudmila  Molnárová Dagmar ; M190
    Marketing a komunikace . Roč. 8, č. 4 (2002), s.21-24
    maloobchod zákazník
    článok z periodika
    BDE - Scientific works in othes foreign magazines
    article

    article

  9. Zákazník a jeho ovplyvňovanie a hodnotenie v marketingovom komunikačnom procese. Influence at customer and customer evaluation in marketing communication process
    Jedlička Milan ; M190 
    JAKOST 2002. QUALITY 2002 : . s.C7-C11
    marketing zákazník
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    article

    article

  10. Selekcia dodávateľov ako dôležitá súčasť procesu nakupovania. Selection of suppliers as an important part of the purchasing process
    Nováková Renáta ; M300 
    Akademická Dubnica 2002 : . s.327-329
    dodávatelia nakupovanie zákazník
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    article

    article