Search results

  1. Návrh opatrení na zlepšovanie kvality produktov vo vybranej spoločnosti
    Holovič Adrián ; M  Paulová Iveta (Thesis advisor) ; M5000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2014
    MTF ; Date of acceptation : 23.06.2014 ; Degree program : 171 . - 56s CD
    kvalita produkcie Production Quality customer quality claims zákazník kvalita nástroje manažérstva kvality reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87501
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Znižovanie interných reklamácií vo firme HUHN PressTech s.r.o.
    Vrabec Michal ; J  Součková Ingrid (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management customer quality reklamácia kvalita zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74299
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  3. Uplatňovanie manažérstva reklamácií v organizácii
    Polačková Jana ; M  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 61s CD ROM
    kvalita produkcie Production Quality customer quality management system zákazník reklamácia systém manažérstva kvality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66418
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Riešenie reklamácií podľa koncepcie ISO 9001 v organizácií
    Brachtír Miroslav ; J  Tekulová Zuzana (Thesis advisor) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management monitoring monitoring claim kontrola reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95320
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    SJF1000
    book

    book

  5. Partnerstvo s dodávateľmi - forma zlepšovania systému manažérstva kvality
    Moravcová Miroslava ; M  Mĺkva Miroslava (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 54 s príl
    kvalita produkcie Production Quality supply quality kvalita komunikácia reklamácia dodávateľ
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=86523
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  6. Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o. : Bakalárska práca
    Hrašna Pavol  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 55 s., CD-ROM
    process claim sťažnosť reklamácia kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58063
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  7. Návrh opatrení pre zlepšovanie manažérstva reklamácií v spoločnosti ZF SACHS Slovakia, a. s. : Bakalárska práca
    Pikusová Silvia  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 60 s., CD-ROM
    customer quality kvalita reklamácia zákazník kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=62299
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  8. Vypracovanie projektu aplikácie manažérstva reklamácií v spoločnosti LAMDA-MODRA, s.r.o.
    Havel Matej  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    kvalita produkcie Quality of Production kvalita reklamácia manažérstvo kvality quality management system
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=52078
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  9. Vypracovanie projektu zlepšovania manažérstva reklamácií v SAMSUNG Electronics Slovakia s.r.o. = The development of a project for improving claim management in SAMSUNG Electronics Slovakia s.r.o. : Bakalárska práca
    Sokol Peter  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 74 s Prílohy + 1 CD-ROM
    reklamácia sťažnosť kvalita
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  10. Prieskum uplatňovania manažérstva reklamácií vo vybraných podnikoch = Application of the claims management in selected organizations : Bakalárska práca
    Michalčíková Erika  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ;
    kvalita reklamácia zákazník
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book