Search results
- Perceived Organizational Performance in Recruiting and Retaining Employees with Respect to Different Generational Groups of Employees and Sustainable Human Resource Management / aut. Zdenka Gyurák Babeľová, Augustín Stareček, Kristína Koltnerová, Dagmar Cagáňová
Gyurák Babeľová Zdenka ; 064000 Stareček Augustín ; 064000 Koltnerová Kristína ; 064000 Cagáňová Dagmar ; 064000
Sustainability [elektronický zdroj] . Vol. 12, iss. 2 (2020), s. 1-23
generational groups performance relationship retention
https://www.mdpi.com/2071-1050/12/2/574
článok z periodika
ADC - Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Debt management - evaluation of the selected part / aut. Milan Majerník, Jozef Sablik
Majerník Milan ; 902024 Sablik Jozef ; 064000
Fórum manažéra : . Roč. 14, č. 1 (2018), s. 39-43
assets creditor relationship
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Quality management as part smart policies of the region - the new mindset in public administration / aut. Renáta Nováková, Katarína Lestyánszka Škůrková
Nováková Renáta ; 064000 Lestyánszka Škůrková Katarína ; 064000
Quality makes a difference : . S. 327-335
quality management smart policy relationship
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Customer relationship management; differences between theory and practice
Szabó Peter ; M8700 Vičíková Jaroslava ; M190
TEAM 2012 : . s.218-220
customer relationship
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Maintaining customer orientation principles into creating longterm lasting relationship with project stakeholders
Kalinová Gabriela ; R2020
Horizonty podnikateľského prostredia. Business Environment Horizons [elektronický zdroj] : . s.99-105
relationship
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Comparative analysis of CRM utilization in conditions of enterprises in Slovakia and Hungary
Vičíková Jaroslava ; M190 Cibulka Viliam ; M190 Jakab S
TEAM 2011 : . s.372-375
customer relationship
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Využívaní CRM v průmyslových podnicích v Slovenské Republice
Vičíková Jaroslava ; M190 Chatrnúchová Lucia ; M4000 Ondrušková Otília ; M190
Quaere 2011 : . s.597-602
customer relationship
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Application of CRM systems in logistics and their economic evaluation
Vičíková Jaroslava ; M190 Czifra Juraj ; M360 Szabó Peter ; M8700
Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium 2010 : . s.1147-1148
customer relationship
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - CRM and medium-sized enterprises
Kajanová Jana ; R2020
CRM 2007. Customer relationship management : . s.85-90
riadenie vzťahy so zákazníkmi Management customer relationship
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Increase of customer relationship value in particular phases of it´s building
Plchová Jana ; R2020
CRM 2007. Customer relationship management : . s.159-162
vzťahy so zákazníkmi budovanie vzťahu customer relationship
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka