Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_auth stus7869 dbp^"
  1. Návrh na zlepšenie systému riešenia reklamácií na chyby dodávateľov v priemyselnom podniku
    Pajtinka Anton  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 59s CD ROM
    quality reklamácie kvalita podnik kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58042
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Emerson, a.s. : Bakalárska práca
    Micov Ľubomír  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 48 s., CD-ROM
    reklamácie kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57623
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Prieskum uplatňovania manažérstva reklamácií vo vybraných podnikoch na Slovensku = Research of claim management implementation by the selected companies in the Slovak Republic : Bakalárska práca
    Čechová Mária  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2008
    MTF ; . - 55 s príl (1 CD-ROM)
    systém manažérstva kvality reklamácie manažérstvo reklamácií
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0100
    book

    book

  4. Návrh metodiky dynamického sledovania reklamácií v organizácii = Suggestion of methodology to dynamic monitoring complaints in organization : Bakalárska práca
    Ratkošová Zuzana  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2007
    MTF ; . - 66 s príl (1 CD-ROM)
    kvalita reklamácie
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Manažérstvo reklamácií ako ukazovateľ kvality vo vzťahu k zákazníkom : Bakalárska práca
    Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000  Kusý Ondrej ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MtF KIK, 2005 . - 53 s príl., 1 disketa
    inžinierstvo kvality produkcie reklamácie spokojnosť zákazníkov
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.