Search results

  1. Návrh na zlepšenie systému riešenia reklamácií na chyby dodávateľov v priemyselnom podniku
    Pajtinka Anton  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 59s CD ROM
    quality reklamácie kvalita podnik kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58042
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Emerson, a.s. : Bakalárska práca
    Micov Ľubomír  Šalgovičová Jarmila (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 48 s., CD-ROM
    reklamácie kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57623
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Prieskum uplatňovania manažérstva reklamácií vo vybraných podnikoch na Slovensku = Research of claim management implementation by the selected companies in the Slovak Republic : Bakalárska práca
    Čechová Mária  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2008
    MTF ; . - 55 s príl (1 CD-ROM)
    systém manažérstva kvality reklamácie manažérstvo reklamácií
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0100
    book

    book

  4. Návrh metodiky dynamického sledovania reklamácií v organizácii = Suggestion of methodology to dynamic monitoring complaints in organization : Bakalárska práca
    Ratkošová Zuzana  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2007
    MTF ; . - 66 s príl (1 CD-ROM)
    kvalita reklamácie
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Manažérstvo reklamácií ako ukazovateľ kvality vo vzťahu k zákazníkom : Bakalárska práca
    Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000  Kusý Ondrej ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MtF KIK, 2005 . - 53 s príl., 1 disketa
    inžinierstvo kvality produkcie reklamácie spokojnosť zákazníkov
    bakalárska práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book