Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_auth stus7869 ddp^"
  1. Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky G8D v organizácii
    Geschwandtner Richard ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    Engineering of Production Quality metódy manažérstva kvality reklamácie automobilový priemysel
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90671
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  2. Zlepšenie manažérstva reklamácií v spoločnosti Sensus Slovensko a.s.
    Rezeta Ľuboš ; M  Urdziková Jana (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2013 . - 76s CD
    Engineering of Production Quality reklamácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90688
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  3. Návrh implementácie moderných metód manažérstva kvality v procese vybavovania reklamácií pomocou metodiky Global 8D v organizácii
    Lovíšek Ľubomír ; M  Šurinová Yulia (Thesis advisor) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    Engineering of Production Quality implementation quality implementácia nezhoda kvalita reklamácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85484
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  4. Implementácia metodiky Global 8D ako nástroj kvality pre štruktúrované riešenia problémov v Gefco Slovakia s.r.o.
    Balážová Elena 2010  Marton Michal (Thesis advisor) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    MTF ; . - 84s CD ROM
    inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality claims quality neustále zlepšovanie reklamácie riešenie problémov kvalita
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=80083
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  5. Návrh využitia vybraných metód a nástrojov zlepšovania manažérstva kvality pri riešení nezhôd zistených zákazníkom (reklamácie)
    Banáš Daniel  Mĺkva Miroslava (Thesis advisor) ; M4000
    STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    reklamácie quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76929
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  6. Návrh projektu aplikácie manažérstva reklamácií vo firme JAMP Svorada s.r.o. = Application of project of applying of complaint management in company JAMP Svorada s.r.o. : Diplomová práca
    Dubčák Matej  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 68 s príl., 1 CD-ROM
    firemná kultúra spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book

  7. Vypracovanie projektu aplikácie manažérstva reklamácií v TRENS, a.s. Trenčín = Developing a project of the complaints management application at TRENS, a.s. Trenčín : Diplomová práca
    Baginová Veronika  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2009
    MTF ; . - 76 s príl (1 CD-ROM)
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov reklamácie
    diplomová práca
    Faculty Available Inaccesible Issued For Request Only
    MTF0001
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.