Search results
- Marketingové stratégie na globálnom trhu (formovanie globálne univerzálneho spotrebiteľa) versuz koncepcia trvalo udržateľného rozvoja / aut. Dušan Špirko
Špirko Dušan ; R2020
Horizonty podnikateľského prostredia III . S.219-227
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Ľudské zdroje - nositelia firemných hodnôt / aut. Gabriela Kalinová
Kalinová Gabriela ; R2020
Horizonty podnikateľského prostredia III . S.77-84
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Ocenka ispoľzovanija financovo potencijala na osnove ocenki denežnych potokov / aut. Irina Družinina, Irina Bondareva, Anastasija Kunafina
Družinina Irina Bondareva Irina ; R2020 Kunafina Anastasija
Horizonty podnikateľského prostredia III . S.51-55
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Foundation and historical development of controlling / aut. Dušan Baran, Daniela Baranová
Baran Dušan ; M4000 Baranová Daniela
Horizonty podnikateľského prostredia III . S. 7-13
Management controlling
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Razvitije strategičeskich aljancov v legkoj promyšlennosti Rociji / aut. Irina Družinina, Irina Bondareva
Družinina Irina Bondareva Irina ; R2020
Horizonty podnikateľského prostredia III . S.43-50
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka