Search results

Records found: 54  
Your query: Author = "Brokeš Peter"
  1. Teaching paradigm of project/internship course units
    Šooš Ľubomír ; J0070  Brokeš Peter ; J0040
    Project work and internship : . s.80-93
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  2. Navrhovanie a riadenie projektov a stáží v oblasti environmentálneho vzdelávania
    Šooš Ľubomír ; J0070  Brokeš Peter ; J0040
    TOP 2012. Technika ochrany prostredia : . s.447-452
    článok zo zborníka
    BED - Scientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    BED
    article

    article

  3. Riešenie projektu Wastre zameraného na vzdelávanie v oblasti nakladania s odpadmi
    Šooš Ľubomír ; J0070  Brokeš Peter ; J0040
    TOP 2012. Technika ochrany prostredia : . s.453-458
    článok zo zborníka
    BED - Scientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    BED
    article

    article

  4. Nové prístupy k vzdelávaniu a výcviku v oblasti spracovávania a recyklácie odpadov
    Šooš Ľubomír ; J0070  Brokeš Peter ; J0040
    TOP 2011. Technika ochrany prostredia : . s.409-414
    recyklácia odpadov vzdelávanie education recycling
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. On-line learning modules for waste treatment, waste disposal and waste recycling
    O´Callaghan Paul W.  Šooš Ľubomír ; J0070 Brokeš Peter ; J0040
    Scientific Proceedings Faculty of Mechanical Engineering STU Bratislava : . s.141-147
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  6. E-learning use for environmental education in SME´s
    Kollár Vojtech  Brokeš Peter ; J0040
    Scientific Proceedings 2009 : . s.31-37
    e-learning small and medium enterprises
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  7. Aké sú možnosti financovania projektov z oblasti zhodnocovania odpadov
    Palčák František ; J0010  Brokeš Peter ; J0040
    TOP 2009. Technika ochrany prostredia : . s.395-401
    odpady financovanie waste projects
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. E-learning - creative form of education and self-learning
    Kollár Vojtech  Brokeš Peter ; J0040
    Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : . s.113-118
    e-learning tvorivosť samovzdelávanie creativity self-learning
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  9. Nové tendencie environmentálneho manažmentu v globálnom obchode
    Brokeš Peter ; J0040  Kollár Vojtech
    Produktová politika v globálnom obchode : . s.125-131
    environmentálny manažérsky systém environmental management system
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  10. Uplatnenie integrovaných manažérskych systémov v automobilovom priemysle
    Kollár Vojtech  Brokeš Peter ; J0040
    Nadregionálna spolupráca Trnavska : . s.118-124
    EMAS smernica OHSAS eLearning
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.