Počet záznamov: 1  

Impact of Brand on Consumer Behavior

  1. CREPC201601 CREPC201602 CREPC201603 CREPC201606 CREPC201606O
    Údaje o názveImpact of Brand on Consumer Behavior / aut. Henrieta Hrablik Chovanová, Aleksander Ivanovič Korshunov, Dagmar Babčanová
    Záhlavie-meno Hrablik Chovanová, Henrieta, 1977- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Korshunov, Aleksander Ivanovič Z6 (Autor)
    Babčanová, Dagmar, 1978- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Procedia Economics and Finance / Business Economics and Management 2015.. -- 2015. -- ISSN 2212-5671. -- No. 34. 9th International Scientific Conference "Business Economics and Management 2015 (BEM, 2015), 15. - 16. 10. 2015, Zvolen, Slovakia, s. 615-621
    Predmet.heslá marketing
    brand
    brand management
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567115016767#
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    V databázach WOS: WOS:000381118100083
    DOI: doi:10.1016/S2212-5671(15)01676-7
    Rok2015
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.