Počet záznamov: 1  

Application of the KANO model as an efficient tool for better quality in engineering company

  1. CREPC201606 CREPC201607 CREPC201609 CREPC102016 CREPC201611 CREPC201701 CREPC201702 CREPC201703 C
    Údaje o názveApplication of the KANO model as an efficient tool for better quality in engineering company / aut. Katarína Čekanová, Alena Pauliková
    Záhlavie-meno Čekanová, Katarína, 1983- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Pauliková, Alena, 1969- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Interdisciplinarity in theory and practice [elektronický zdroj]. -- ISSN 2344-2409. -- nr. 9 (2016), online, s.10-14
    Predmet.heslá quality
    customer
    organisation
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://www.itpb.eu/index.php/ct-menu-item-3/14-engineering/259-9-cislo-3-clanok
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2016
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.