Počet záznamov: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
CREPC201609 CREPC102016 CREPC201611 CREPC201701 CREPC201702 CREPC201703 CREPC201706 Údaje o názve Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu / aut. Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál Záhlavie-meno Šujaková, Monika, 1986- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť Vaňová, Jaromíra, 1958- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Sakál, Peter, 1951- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Prekl.náz Design concept of sustainable marketing strategy of industrial enterprise to increasing its sustainable competitiveness through the formation a positive image of enterprise Poznámky 006STU-4/2017 In Fórum manažéra. -- ISSN 1339-9403. -- Roč. 12, č. 1 (2016), s. 56-62 Predmet.heslá marketing manažment udržateľný rozvoj Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RBX - článok z periodika Kategória ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch Kategória od 2022 V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu Rok 2016 článok
Počet záznamov: 1