Počet záznamov: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu

  1. CREPC201609 CREPC102016 CREPC201611 CREPC201701 CREPC201702 CREPC201703 CREPC201706
    Údaje o názveNávrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu / aut. Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Záhlavie-meno Šujaková, Monika, 1986- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Vaňová, Jaromíra, 1958- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Sakál, Peter, 1951- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názDesign concept of sustainable marketing strategy of industrial enterprise to increasing its sustainable competitiveness through the formation a positive image of enterprise
    Poznámky006STU-4/2017
    In Fórum manažéra. -- ISSN 1339-9403. -- Roč. 12, č. 1 (2016), s. 56-62
    Predmet.heslá marketing
    manažment
    udržateľný rozvoj
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2016
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.