Počet záznamov: 1
Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie
Údaje o názve Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová Záhlavie-meno Soboň, Tomáš (Autor) Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant)) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 115 s. prílohy Poznámky Študijný odbor: 39-76-9 Inžinierstvo kvality produkcie Predmet.heslá Six Sigma spokojnosť zákazníka úspešnosť firmy Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Druh dok. DDZ - dizertačná práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info . M* DzP-598 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác len prezenčne
Počet záznamov: 1