Počet záznamov: 1  

Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie

  1. Údaje o názveSix sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová
    Záhlavie-meno Soboň, Tomáš (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant))
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis115 s. prílohy
    PoznámkyŠtudijný odbor: 39-76-9 Inžinierstvo kvality produkcie
    Predmet.heslá Six Sigma
    spokojnosť zákazníka
    úspešnosť firmy
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DDZ - dizertačná práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    .M* DzP-598Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. práclen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.