Počet záznamov: 1  

Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding?

  1. CREPC201709 CREPC201710 CREPC201711 CREPC022018 CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806
    Údaje o názveStrategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding? / aut. Matej Jaššo, Michal Hajduk
    Záhlavie-meno Jaššo, Matej, 1974- (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Hajduk, Michal, 1991- Z3 (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Súbež.n.Strategic management of city identity: corporate identity or place branding?
    In Podniková ekonomika a manažment [elektronický časopis]. -- ISSN 1336-5878. -- č. 2 (2016), s.22-32,online
    Predmet.heslá identita mesta
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2017
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.