Počet záznamov: 1
Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding?
CREPC201709 CREPC201710 CREPC201711 CREPC022018 CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806 Údaje o názve Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding? / aut. Matej Jaššo, Michal Hajduk Záhlavie-meno Jaššo, Matej, 1974- (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu Ďal.zodpovednosť Hajduk, Michal, 1991- Z3 (Autor) - Ústav manažmentu STU Súbež.n. Strategic management of city identity: corporate identity or place branding? In Podniková ekonomika a manažment [elektronický časopis]. -- ISSN 1336-5878. -- č. 2 (2016), s.22-32,online Predmet.heslá identita mesta Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RBX - článok z periodika Kategória ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch Kategória od 2022 V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu Rok 2017 článok
Počet záznamov: 1