- Selecting a marketing strategy using the analytic hierarchy process
Počet záznamov: 1  

Selecting a marketing strategy using the analytic hierarchy process

  1. CREPC201709 CREPC201710 CREPC201711 CREPC022018 CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806
    Údaje o názveSelecting a marketing strategy using the analytic hierarchy process / aut. Hana Janáková, Róbert Tomčík
    Záhlavie-meno Janáková, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Ďal.zodpovednosť Tomčík, Róbert, 1987- (Autor)
    Prekl.názVývoj marketingovej stratégie prostredníctvom použitia analytického hierarchyckého procesu
    In Marketing identity 2016. Brand we love , part I [478 s] / Marketing identity 2016. Brand we love. -- Trnava : Faculty of Mass Media Communication, 2016. -- ISBN 978-80-8105-840-0. -- S.114-122,CD-ROM
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2017
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.