Počet záznamov: 1  

Call center optimization - step by step

  1. CREPC201709 CREPC201710 CREPC201711 CREPC022018 CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806
    Údaje o názveCall center optimization - step by step / aut. Erik Chromý, Matej Kavacký, Ivan Baroňák
    Záhlavie-meno Chromý, Erik, 1981- (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Ďal.zodpovednosť Kavacký, Matej, 1979- Z1 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Baroňák, Ivan, 1955- Z1 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    In TSP 2017 / International conference on telecommunications and signal processing (TSP 2017). -- Danvers : IEEE, 2017. -- ISBN 978-1-5090-3982-1. -- ISSN 1805-5435. -- S. 119-123
    Predmet.heslá contact center
    Erlang C formula
    optimization
    quality of service
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://ieeexplore.ieee.org/document/8075949/
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    V databázach WOS: 000425229000025
    Rok2017
    Odkazy (1) - článok
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.