Počet záznamov: 1  

The theoretical base of integrated marketing communication

  1. CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806
    Údaje o názveThe theoretical base of integrated marketing communication / aut. Vanesa Prajová, Jaromíra Vaňová, Miroslava Mĺkva
    Záhlavie-meno Prajová, Vanesa, 1970- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Vaňová, Jaromíra, 1958- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Mĺkva, Miroslava, 1969- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Communication with customers via integrated marketing communication [CD-ROM, 141 s.] / Trebuňa, Peter. -- Ostrava : Ámos, 2017. -- ISBN 978-80-87691-18-2. -- CD-ROM, s. 7-53
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZA - kapitola(článok) z dokumentu
    KategóriaAEC - Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2017
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.