Počet záznamov: 1
Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany
CREPC201803 CREPC201806 Údaje o názve Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany / aut. Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, E Hyránek Záhlavie-meno Coskun, Lucia, 1976- (Autor) - Ústav manažmentu STU Ďal.zodpovednosť Mišota, Branislav, 1977- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Čáky, Milan (Autor) Hyránek, E. (Autor) Prekl.náz Digitálny branding regionálnych vinárskych spoločností na Slovensku, v Českej republike a Nemecku In Marketing identity 2016: Brands we love - part II [505 s] / Marketing identity 2016: Brands we love - part II.. -- Trnava : Faculty of Mass Media Communication, 2016. -- ISBN 978-80-8105-841-7. -- ISSN 1339-5726. -- S.328-338, CD-ROM Jazyk dok. angličtina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka V databázach WOS: 000405153400033 Rok 2017 článok
Počet záznamov: 1