Počet záznamov: 1  

Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany

  1. CREPC201803 CREPC201806
    Údaje o názveDigital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany / aut. Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, E Hyránek
    Záhlavie-meno Coskun, Lucia, 1976- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Ďal.zodpovednosť Mišota, Branislav, 1977- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Čáky, Milan (Autor)
    Hyránek, E. (Autor)
    Prekl.názDigitálny branding regionálnych vinárskych spoločností na Slovensku, v Českej republike a Nemecku
    In Marketing identity 2016: Brands we love - part II [505 s] / Marketing identity 2016: Brands we love - part II.. -- Trnava : Faculty of Mass Media Communication, 2016. -- ISBN 978-80-8105-841-7. -- ISSN 1339-5726. -- S.328-338, CD-ROM
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    V databázach WOS: 000405153400033
    Rok2017
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.