Počet záznamov: 1  

Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby

  1. Údaje o názveUdržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Záhlavie-meno Šujaková, Monika, 1986- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Sakál, Peter, 1951- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názSustainable marketing communication strategy as a tool to support competitiveness in the industrial area
    In Výkonnosť podniku. -- ISSN 1338-435X. -- Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78
    Predmet.heslá udržateľný marketing
    udržateľný rozvoj
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2018
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.