Počet záznamov: 1
Designing a concept of using a sustainable marketing communication strategy to create an image of an ideal enterprise - the second result of disertation thesis
Údaje o názve Designing a concept of using a sustainable marketing communication strategy to create an image of an ideal enterprise - the second result of disertation thesis / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál Záhlavie-meno Šujaková, Monika, 1986- (Autor) Ďal.zodpovednosť Sakál, Peter, 1951- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu In Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii [395 s.] / Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii.. -- Ufa : UGATU, 2018. -- ISBN 978-5-4221-1162-6. -- S. 147-149 Predmet.heslá sustainable marketing sustainable development Jazyk dok. angličtina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2018 článok
Počet záznamov: 1