Počet záznamov: 1  

Designing a concept of using a sustainable marketing communication strategy to create an image of an ideal enterprise - the second result of disertation thesis

  1. Údaje o názveDesigning a concept of using a sustainable marketing communication strategy to create an image of an ideal enterprise - the second result of disertation thesis / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Záhlavie-meno Šujaková, Monika, 1986- (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Sakál, Peter, 1951- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii [395 s.] / Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii.. -- Ufa : UGATU, 2018. -- ISBN 978-5-4221-1162-6. -- S. 147-149
    Predmet.heslá sustainable marketing
    sustainable development
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2018
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.