Počet záznamov: 1  

Sociálne médiá ako faktor konkurencioschopnosti miest

  1. Údaje o názveSociálne médiá ako faktor konkurencioschopnosti miest. / aut. Matej Jaššo, Michal Hajduk
    Záhlavie-meno Jaššo, Matej, 1974- (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Hajduk, Michal, 1991- Z3 (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Súbež.n.Social media as a factor of city competetiveness
    In Významné faktory konkurencieschopnosti a ich vplyv na podnikateľské subjekty z územného a odvetvového hľadiska [108 s.]. -- Brno : Knowler, 2018. -- ISBN 978-80-905988-4-3. -- S.48-61
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAEC - Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2018
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.