Počet záznamov: 1  

Strategický marketing a manažment a ich inovácie

  1. Údaje o názveStrategický marketing a manažment a ich inovácie. / aut. Monika Zatrochová, Hana Janáková, Martina Kuperová, Dušan Špirko
    Záhlavie-meno Zatrochová, Monika, 1975- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Janáková, Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Kuperová, Martina, 1972- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Špirko, Dušan, 1950- Z8 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Údaje o vydaní1.vyd
    Vyd.údajeBratislava Spektrum STU 2018
    Fyz.popis122 s.
    ISBN978-80-227-4868-1
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.AUC - učebnica
    KategóriaBCI - Skriptá a učebné texty
    Kategória od 2022P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Rok2018
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.