Počet záznamov: 1  

Benefits of using social networks in integrated marketing communications

  1. Údaje o názveBenefits of using social networks in integrated marketing communications / aut. Jaromíra Vaňová, Vanesa Prajová, Martina Horváthová, Mária Homokyová
    Záhlavie-meno Vaňová, Jaromíra, 1958- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Prajová, Vanesa, 1970- Z2 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Horváthová, Martina, 1971- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Homokyová, Mária, 1971- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Marketing Identity: Digital Mirrors, PT I / Annual International Scientific Conference on Marketing Identity - Digital Mirrors. -- Trnava : UCM, 2018. -- ISBN 978-80-8105-984-1. -- ISSN 1339-5726. -- S. 176-185
    Predmet.heslá communication
    marketing
    Security
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    V databázach WOS: 000467818300017
    Rok2019
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.