Počet záznamov: 1  

Qualitative and quantitative analysis of social network data intended for brand management

  1. Údaje o názveQualitative and quantitative analysis of social network data intended for brand management / aut. Dagmar Babčanová, Jana Šujanová, Dagmar Cagáňová, Natália Horňáková, Henrieta Hrablik Chovanová
    Záhlavie-meno Babčanová, Dagmar, 1978- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Šujanová, Jana, 1961- (Autor)
    Cagáňová, Dagmar, 1971- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Horňáková, Natália, 1987- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Hrablik Chovanová, Henrieta, 1977- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Wireless Networks. -- ISSN 1022-0038. -- Vol. 27, iss. 3 (2021), s. 1693-1700
    Predmet.heslá brand
    data analysis
    social networks
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttps://link.springer.com/article/10.1007/s11276-019-02052-0
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADC - Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Typ výstupučlánok
    V databázach CC: 000642559700014
    WOS: 000642559700014
    DOI: 10.1007/s11276-019-02052-0
    SCOPUS: 2-s2.0-85067810195
    Rok2021
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.