Počet záznamov: 1
Inovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom
Údaje o názve Inovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom. / aut. Hana Janáková-Porgeszová Záhlavie-meno Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Súbež.n. Innovations in intercultural marketing in connection with the multiculturalism In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.63-69 Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2019 článok
Počet záznamov: 1