Počet záznamov: 1  

Inovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom

  1. Údaje o názveInovácie v interkultúrnom marketingu v súvislosti s multikulturalizmom. / aut. Hana Janáková-Porgeszová
    Záhlavie-meno Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Súbež.n.Innovations in intercultural marketing in connection with the multiculturalism
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.63-69
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2019
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.