Počet záznamov: 1
Inovatívne trendy v marketingovom makroprostredí
Údaje o názve Inovatívne trendy v marketingovom makroprostredí. / aut. Dušan Špirko, Hana Janáková-Porgeszová Záhlavie-meno Špirko, Dušan, 1950- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Súbež.n. Innovative trends in marketing macro-environment In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.93-103 Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2019 článok
Počet záznamov: 1