Počet záznamov: 1
Social Media as Tool of SMART City Marketing
Údaje o názve Social Media as Tool of SMART City Marketing The role of social media users regarding the management of city identity / aut. Dagmar Petríková, Matej Jaššo, Michal Hajduk Záhlavie-meno Petríková, Dagmar, 1949- (Autor) Ďal.zodpovednosť Jaššo, Matej, 1974- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu Hajduk, Michal, 1991- Z2 (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu In Smart governance for cities: perspectives and experiences [CD ROM]. -- Cham,Switzerland : Springer, 2019. -- ISBN 978-3-030-22069-3. -- ISSN 2522-8595. -- S.55-72 Jazyk dok. angličtina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka V databázach DOI: 10.1007/978-3-030-22070-9_4
SCOPUS: 2-s2.0-85090519679Rok 2019 Odkazy (1) - článok článok
Počet záznamov: 1