Počet záznamov: 1  

Social Media as Tool of SMART City Marketing

  1. Údaje o názveSocial Media as Tool of SMART City Marketing The role of social media users regarding the management of city identity / aut. Dagmar Petríková, Matej Jaššo, Michal Hajduk
    Záhlavie-meno Petríková, Dagmar, 1949- (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Jaššo, Matej, 1974- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu
    Hajduk, Michal, 1991- Z2 (Autor) - ÚM - Oddelenie priestorového plánovania a manažmentu
    In Smart governance for cities: perspectives and experiences [CD ROM]. -- Cham,Switzerland : Springer, 2019. -- ISBN 978-3-030-22069-3. -- ISSN 2522-8595. -- S.55-72
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    V databázach DOI: 10.1007/978-3-030-22070-9_4
    SCOPUS: 2-s2.0-85090519679
    Rok2019
    Odkazy (1) - článok
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.