- Cittaslow: Umbrella branding for Turkish cities
Počet záznamov: 1  

Cittaslow: Umbrella branding for Turkish cities

  1. ohlas
    Údaje o názveCittaslow: Umbrella branding for Turkish cities / aut. Hayriye Sengun, Adnan Kara
    Záhlavie-meno Sengun, Hayriye (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Kara, Adnan (Autor) Z6
    Vyd.údajeYekaterinburg, Ruská federácia : URAL STATE UNIV. ECONOMICS 2021
    ISSN2218-5003
    In Upravlenets - The Manager. -- ISSN 2218-5003. -- Vol. 12, Iss. 3 (2021), s. 81-90
    Kľúč.slováIMAGE * branding * territorial marketing * city branding * brand image * umbrella brand * Cittaslow * Slow City * Turkey
    Forma, žánerArticle
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://gateway.isiknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=Alerting&SrcApp=Alerting&DestApp=WOS&DestLinkType=FullRecord&UT=WOS:000671793900007
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    V databázach
    Odkazy (1) - článok
    nerozpoznaný

    nerozpoznaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.