- Customers‘ Preferences in Mobile Marketing in the Southeast Asian Cou…
Počet záznamov: 1  

Customers‘ Preferences in Mobile Marketing in the Southeast Asian Countries

  1. Údaje o názveCustomers‘ Preferences in Mobile Marketing in the Southeast Asian Countries / aut. Miloš Hitka, Dagmar Cagáňová, Silvia Lorincová, Jozef Metke, Balážová Žaneta
    Záhlavie-meno Hitka, Miloš (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Cagáňová, Dagmar, 1971- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Lorincová, Silvia (Autor)
    Metke, Jozef (Autor)
    Balážová Žaneta (Autor)
    In Management Trends in the Context of Industry 4.0 [online, 263 s.] / EAI Mobility IoT 2020 - EAI International Conference on Mobility, IoT and Smart Cities. -- Gent : European Alliance for Innovation, 2021. -- ISBN 978-1-63190-332-8. -- ISSN 2593-7642. -- S. 1-10
    Predmet.heslá marketing campaign
    banners
    customer
    customers' preferences
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttps://eudl.eu/doi/10.4108/eai.4-12-2020.2303444
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Typ výstupupríspevok z podujatia
    V databázach
    Rok2022
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.