- Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two ca…
Počet záznamov: 1  

Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe

  1. Údaje o názveImpact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe / aut. Nour El Mawas, Peter Trúchly, Pavol Podhradský, Martin Medvecký, Cristina Hava Muntean
    Záhlavie-meno Mawas, Nour El (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Trúchly, Peter, 1972- Z1 (Autor) - FIIT Ústav počítačového inžinierstva a aplikovanej informatiky
    Podhradský, Pavol, 1943- Z8 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Medvecký, Martin, 1968- Z1 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií
    Muntean, Cristina Hava Z6 (Autor)
    In Knowledge Management & E-Learning : An International Journal. -- ISSN 2073-7904. -- Vol. 14, iss. 4 (2022), s. 360-394
    Predmet.heslá Technology-enhanced learning
    Educational game
    STEM
    motivation
    knowledge gain
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/521/517
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Typ výstupučlánok
    V databázach
    Rok2023
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.