Počet záznamov: 1  

Komunikácia prostredníctvom priameho marketingu v slovenských firmách. Direct marketing communication in the slovak firms

  1. Údaje o názveKomunikácia prostredníctvom priameho marketingu v slovenských firmách. Direct marketing communication in the slovak firms
    Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Akademická Dubnica 2002 : Zborník prednášok. -- Bratislava : STU v Bratislave, 2002. -- ISBN 80-227-1807-6. -- s.361-364
    Predmet.heslá marketing priamy
    komunikačný mix
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.