- Použitie modelov analýzy spokojnosti zákazníkov pre zlepšovanie kvali…
Počet záznamov: 1  

Použitie modelov analýzy spokojnosti zákazníkov pre zlepšovanie kvality poskytovaných služieb

  1. Údaje o názvePoužitie modelov analýzy spokojnosti zákazníkov pre zlepšovanie kvality poskytovaných služieb
    Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In CO-MAT-TECH 98 : 6. medzinárodná vedecká konferencia (Trnava, 22. 23. 10. 1998) 2. diel. -- Bratislava : STU v Bratislave, 1998. -- ISBN 80-227-1112-8. -- s.289-294
    Predmet.heslá spokojnosť zákazníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Odkazy (1) - článok
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.