Počet záznamov: 1  

Význam voľby média pre kvalitu marketingovej komunikácie. Bedeutung von Mediumsauswahl für Marketingskommunikationsqualität

  1. Údaje o názveVýznam voľby média pre kvalitu marketingovej komunikácie. Bedeutung von Mediumsauswahl für Marketingskommunikationsqualität
    Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Čalúnnické dni - Kvalita v čalúnnictve `98. -- Zvolen : TU, 1998. -- ISBN 80-228-0712-5. -- s.65-69
    Predmet.heslá komunikačný mix
    marketingová komunikácia
    výstavy
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Odkazy (2) - článok
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.